Ik heb een klacht. Waar kan ik dit melden?
Algemeen
Wij vinden het vervelend dat u ontevreden bent over Woonin. Het is heel goed dat u ons dit laat weten. Bekijk hieronder hoe u de klacht het beste kunt melden.
Klik op 'Ik heb een klacht over Woonin'. U krijgt binnen 3 werkdagen een eerste reactie. Wij leren graag van onze fouten en komen graag samen met u tot een oplossing.
Wij vinden het vervelend dat u ontevreden bent over Woonin. Het is heel goed dat u ons dit laat weten. Bekijk hieronder hoe u de klacht het beste kunt melden.
Heeft u antwoord gekregen van ons op uw (schriftelijke) klacht, maar bent u hier niet tevreden over? Of wacht u al langer dan 1 maand op een reactie? Dan kunt u uw klacht melden bij de onafhankelijke Klachtencommissie Woningcorporaties Regio Utrecht (KWRU). Dit kunt u doen op de website van de Klachtencommissie.
De Klachtencommissie (KWRU) bekijkt hoe we uw klacht het beste kunnen oplossen. Dat doet de commissie op deze manier:
Meer hierover kunt u lezen op de website van de Klachtencommissie.
Over het advies van de Klachtencommissie kunt u niet meer in discussie met de Klachtencommissie. Bent u ontevreden over het advies? Dan kunt u naar de Huurcommissie. Of naar de kantonrechter.
De Klachtencommissie kan uw klacht niet altijd in behandeling nemen. Bijvoorbeeld wanneer u nog niet bij ons schriftelijk een klacht hebt ingediend of de rechter uw klacht behandelt. Klik hieronder om alle voorbeelden te bekijken waarom de Klachtencommissie uw klacht niet behandelt.
Bent u het niet eens met (de verhoging van) de huurprijs? Of bent u het niet eens met de servicekosten die u moet betalen? Dan kunt u terecht bij de Huurcommissie. Kijkt u voor meer informatie op de website van de Huurcommissie. Na de uitspraak van de Huurcommissie kunt u eventueel nog naar de kantonrechter.
Het adres is: Klachtencommissie Woningcorporatie Regio Utrecht, Postbus 8236, 3503 RE Utrecht. Op de website van de Klachtencommissie vindt u meer informatie. U kunt hier ook een klachtenformulier invullen.