Mijn verwarming doet het niet. Wat kan ik doen?
Algemeen
Werkt uw verwarming niet of niet goed?
Bel dan met het onderhoudsbedrijf van uw verwarming. Het is belangrijk dat u thuis bent als u het onderhoudsbedrijf belt. Het onderhoudsbedrijf vraagt u namelijk naar specifieke gegevens die op de ketel staan vermeld. U vindt de contactgegevens op uw meterkastkaart. Kunt u de contactgegevens niet vinden? Neem dan contact met ons op.
Is er bij u onlangs een slimme meter geplaatst door Stedin?
Een veel voorkomende oorzaak van een storing in uw cv-ketel, geiser of boiler is het plaatsen van een slimme meter. Stedin plaatst deze slimme meters, omdat oude meters aan vervanging toe zijn of niet meer aan de eisen voor de toekomst voldoen. Neem in dat geval contact op met Stedin via telefoonnummer 088 - 896 39 63.
Heeft u stadsverwarming? Dan plaatst Eneco deze slimme meters. Neem in dat geval van storing of onderhoud contact op met de klantenservice van Eneco.
Is er geen nieuwe meter geplaatst en is uw warmteinstallatie van Woonin?
Dan kunt u hier uw reparatie melden.
Huurt u een boiler of geiser van een energieleverancier?
Neemt u dan contact op met de energieleverancier.